Akne Nedir?

Akne (sivilce) yüz, boyun, göğüs, sırt , omuz ve üst kollarda görülen, yağ kanallarını tutan bir hastalıktır. En sık ergenlik çağında görülmekle birlikte 20 li yaşlarda ve hatta 40 lı yaşlara kadar devam edebilir . Her zaman olmasa da akneli kişiler genellikle yağlı bir deriye sahiptir.

Akne zamanla, ilerleyen yaşlarda iyileşebilir veya akneli dönem uzun sürebilir.. Tedavi edilmeyen akneler skar denilen kalıcı, ciddi izler bırakabilir. Bu dönem içinde kişiye görüntü bozukluğu yaratarak can sıkar ve psikolojik olarak rahatsızlık verebilir.

Akne Tedavisi Nedir?

Akne tedavisi için kullanılan kit hastalığı tetikleyen çeşitli faktörlere yönelik olarak bir araya getirilen etken maddeler sayesinde akneye çok faktörlü bir yaklaşım sağlar. Böylece, uzman tarafından uygulanan klinik tedavi ile tüm ürün çeşitlerini kapsayan bir evde bakım ve tedavi programını birleştirmektedir. Bu formülasyon , akneye yatkın ve seboreik ciltleri etkileyen çeşitli faktörler üzerindeki tamamlayıcı etkisinden dolayı, özellikle seçilmiş etken maddelerin benzersiz bir birleşimidir. Formül, salisik asit, mandelik asit ve sodyum lepargilat içermekte olup özel beksaretinil kompleksiyle birleştirilmiştir. Bu sayede akneye yatkın ve seboreik ciltlerin derinden temizlenmesi ve yenilenmesini sağlayan benzersiz bir sinerjistik etki sağlar.

Nasıl Uygulanır?

Tıkanık gözenekleri derinlemesine temizler, pürüzleri giderir ve cilt dokusunu iyileştirir. 3-4 seans 21 gün arayla uygulanır. Ev devam kremi ile tedaviye devam edilir.